- ჩაატარონ გამოკითხვა,რომელი წყლებიდან ან მდინარიდან მარაგდება სოფელი სასმელი წყლით.
- არსებობს თუ არასოფელში სუფთა სასმელი წყლის პრობლემა.
- დაადგენენ ვინ არის პასუხისმგებელი წყლის სისუფთავეზე.
- არის თუ არა მასთანახლოს დაბინძურების კერები.
- რა სახის ნარჩენები ჩაედინება მასში, რა შედეგები მოჰყოლია ან შეიძლება მოჰყვეს სასმელი წყლის დაბინძურებას.
- რა სახის ღონისძიებები შეიძლება განხორციელდეს წყლის დაბინძურების თავიდან ასაცილებლად.
- გამოკითხვის შედეგებს ჩაინიშნავენ,წარმოადგენენ ვიზუალურ ფორმატში.(ცხრილი, დიაგრამა ფოტო ან ვიდეო მასალა.)
- გააკეთებენ ანალიზს დასკვნას დაამ მასალაზე დაყრდნობით დასახავენ პრობლემის გადაჭრის გზას.
- მოაწყობენ ნამუშევრების პრეზენტაციას.(ისტი-ს გამოყენებით).
Friday, February 13, 2015
მოსწავლის მიზნები
მოსწავლეები შეძლებენ:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment